افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اطلاعاتی درباره واکسیناسیون کودکان

vaccination

  • کارشناسان و محققین به این مرکز رفته تا بررسی های لازم را انجام نمایند . این پزشک آمریکایی در گفتگو با محققان به استفاده از این نوع واکسیناسیون برای کودکان اعتراف کرده است

به تازگی محققین از روشی تازه برای واکسیناسیون اطفال استفاده کردند آن ها از آب کلم و بزاق گربه برای تهیه این واکسن کمک گرفتند این واکسن جایگزین واکسن های قدیمی برای کودکان و نوزادان شده است که هیچ مجوزی نیز برای تزریق آن صادر نشده است و از سوی وزارت بهداشت تایید نشده است این روش واکسیناسیون در حال حاضر به حالت تعلیق در آمده است .

دکتر « مینگ ته لین » از شیکاگوی آمریکا در بازجویی های انجام گرفته از خود اعلام کرد : بیش از یک دهه است از یک نوع واکسیناسیون جایگزین برای نوزادان و کودکان استفاده می کنم که مواد اصلی آن را اب کلم و بزاق گربه تشکیل داده است .

در پی اعتراضات مکرر به ارائه خدمات بهداشتی مسئولین واحد پزشکی مذکور ، کارشناسان و محققین به این مرکز رفته تا بررسی های لازم را انجام نمایند . این پزشک آمریکایی در گفتگو با محققان به استفاده از این نوع واکسیناسیون برای کودکان اعتراف کرده است . این پزشک علاوه بر استفاده از این روش واکسیناسیون تائید نشده ، به صدور مجوزهای جعلی سلامت کودکان نیز متهم می باشد . در میان کودکانی که توسط این « ته لین » چنین واکسنی را دریافت کرده اند ، یک نوزاد هفت روزه نیز وجود دارد .

گفتنی است کارشناسان مرکز بهداشتی این پزشک در شیکاگو را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند .

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *