افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اسموتی سبز بنوشید و بدن را سم زدایی کنید

images

  • اسموتی‌ها به افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر کمک زیادی می‌کنند، زیرا حاوی میوه‌ها و سبزی‌هایی هستند که کاملا جذب بدن شده و بدن به بهترین شکل ممکن آن‌ها را مصرف می‌کند.

 برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می توانید از اسموتی های سبز استفاده کنید این نوشیدنی های سالم برای پاکسازی کبد و سم‌زدایی از بدنبسیار مفید هستند افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر ،افزایش تمرکز و دقت ذهنی،دفع چربی‌های اضافی از بدن‌ و شفاف و درخشان کردن پوست از خاصیت های مصرف این اسموتی ها به شمار می رود.

اسموتی ها یکی از نوشیدنی هایی لذیذی می باشند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که در طعم و رنگ های مختلف می توان آنها را تهیه و مصرف کرد .

اسموتی های سبز ؛ سم‌زدایی بدن

روزانه، سموم زیادی در بدن‌ جمع می‌شوند. برای پاکسازی کبد و سم‌زدایی از بدن باید یک رژیم غذایی مناسب انتخاب کنید. اسموتی‌های سبز بهترین انتخاب هستند. اسموتی حاوی ترکیبات پاک‌کننده مانند کلم برگ و قسمت سبز قاصدک به فرآیند پاکسازی بدن‌تان بسیار کمک می‌کند.

اسموتی های سبز ؛ بهبود گوارش

اسموتی‌ها به افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر کمک زیادی می‌کنند، زیرا حاوی میوه‌ها و سبزی‌هایی هستند که کاملا جذب بدن شده و بدن به بهترین شکل ممکن آن‌ها را مصرف می‌کند. سالاد خانگی هم، چنین خاصیتی دارند.

اسموتی های سبز ؛ تقویت عملکرد مغز

تغذیه‌ی سالم به شما کمک می‌کند تا تمرکز و دقت ذهنی بیشتری داشته باشید. هله‌هوله‌ها و فست‌فودها حاوی قند اضافی و آرد سفید فرآوری شده هستند که ذهن را قفل کرده و سبب گیجی می‌شوند. اسموتی‌ها به شما کمک می‌کنند انرژی بیشتری به دست آورید و هشیاری بهتری داشته باشید، در نتیجه نگرانی و اضطراب‌تان به طور موثر کم می‌شود.

اسموتی های سبز ؛ زیبایی پوست

پوست شفاف و درخشان چیزی است که همه دوستش دارند و به دنبالش هستند. اسموتی‌ها سرشار از فیبر بوده و به دفع سموم انباشته شده در بدن کمک می‌کنند، به همین دلیل می‌توانید شاهد تفاوت چشمگیری در پوست‌تان باشید. البته باید بدانید اسموتی‌های سبز، طی یک شب پوست‌تان را متحول نمی‌کنند، بلکه باید به طور مرتب از آن‌ها استفاده کنید تا شرایط پوست‌تان تغییر کند و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

اسموتی های سبز ؛ کمک به کاهش وزن

ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌های سالم، مواد معدنی، چربی سالم و فیبر نقش مهمی در کاهش وزن دارند و اسموتی‌های سبز سرشار از این مواد مغذی هستند. با خوردن اسموتی، می‌توانید به طور موثر، بی‌خطر و سریع از وزن‌تان کم کنید، بدون این‌که به خودتان گرسنگی بدهید. فقط کافی است مصرف روزانه‌ی میوه‌ها و سبزی‌ها را بیشتر کنید تا چربی‌های اضافی و سموم از بدن‌تان دفع شود.

اسموتی های سبز ؛ استحکام استخوان‌ها

این یک حقیقت است که یکی از راه‌های اصلی استحکام استخوان‌ها، مصرف کلسیم کافی است. بدن ما کلسیم موجود در کلم برگ را بهتر از کلسیم موجود در شیر جذب می‌کند. دریافت کلسیم فقط از طریق محصولات لبنی، شیوه‌ی سالمی نیست زیرا ترکیباتی چون لاکتوز، کازئین، کلسترول و چربی اشباع موجود در فرآورده‌های لبنی می‌توانند موجب بیماری شوند.

اسموتی های سبز ؛ آنتی‌اکسیدان‌ها

اسموتی‌های سبز، مقدار قابل توجهی آنتی‌اکسیدان دارند که سلامت عمومی را تقویت می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها به غیر از جلوگیری از پیری زودرس، در پیشگیری از سرطان‌ها نیز بسیار مفیدند. میوه‌هایی مانند توت‌فرنگی و تمشک آبی سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند. یک اسموتی سبز حاوی میوه‌ها و سبزی‌هایی مانند پرتقال، هویج، گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه‌ای است که سرشار از «لیکوپن» هستند، لیکوپن، آنتی‌اکسیدان ضد سرطان و ضد التهابی است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *