افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

استفاده از پاک کننده های طبیعی موجود در خانه

ar4-1697

 

شما هر آرایشی که داشته باشید باید قبل از خواب آن را پاک کنید اگر با آرایش بخوابید این مواد شیمیایی بر پوستتان اثر می گذارد و صورتان پر از جوش و آکنه می شود و برای پاک کردن صورتتان مجبور نیستید از پاک کننده های شیمیایی استفاده کنید ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم از پاک کننده های طبیعی که به راحتی در خانه هر فردی یافت می شود استفاده کنید با دقت مطالب زیر را بخوانید:

_ چطور از روغن زیتون به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنیم ؟

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام

چند قطره از روغن زیتون را برروی یک پد پنبه بریزید و صورت خود را با حرکت دایره ای پاک کنید . هنگام پاک کردن آرایش چشم، چشم خود را ۱۰ ثانیه ببندید با پد پنبه به آرامی آن را پاک کنید . اگر شما پد پنبه در خانه ندارید چند قطره از روغن زیتون را در دستتان بریزید و برروی صورت خود بمالید و با استفاده از یک حوله و یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی را از صورت خود پاک کنید .

_ چطوراز شیر و روغن بادام به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

۱ قاشق غذاخوری پر شیر

۲ یا ۳ قطره روغن بادام شیرین

در یک کاسه کوچک، شیر را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید . یک دستمال یا پارچه را کمی در این مخلوط شیرو روغن بادام نمدارکنید و برروی پوست خود قرار دهید و بعد با یک پنبه یا دستمال تمیز صورت خود را پاک کنید, برای اینکه مطمئن باشید که تمام شیر از صورتتان پاک شده است با آب صورتتان را بشویید .

_ چطور از ماست به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

ماست ساده و بدون طعم

با یک پنبه یادستمال آغشته به ماست صورت خود را پاک کنید و بعد با آب سرد صورتتان را بشویید .

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *