افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

از کجا بدانیم مشکل روحی نداریم ؟

از کجا بدانیم مشکل روحی نداریم ؟

35184157621232082411542192032391279216152107

روانشناسان طی مطالعاتی بیان کرده اند که در چه صورت سلامت روان شما با بروز مشکل است در این مطلب بیان کرده ایم از کجا بدانیم مشکل روحی نداریم ؟ .

دکتر مجید نیک نژاد، کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی در خصوص راه‌های مبارزه با مشکلات روان اظهار کرد: عوامل مختلفی می‌تواند در بوجود آوردن و پایه‌ریزی عدم سلامت روان در افراد تاثیرگذار باشد که فشارهای اجتماعی، فقر مادی، اختلافات خانوادگی، تصادفات، بیماری‌ها، مرگ و میرهای پیش بینی نشده و بسیاری از عوامل خانوادگی و وراثتی دیگر از این دست است.
وی افزود: پرداختن به فعالیت‌های ورزشی می‌تواند تنش‌های روانی را در فرد از بین ببرد.
نیک نژاد با بیان اینکه بهتر است موقعیت خود را شناسایی کرده و به جای جنگیدن با آن خود را با شرایط سازگار نماییم توصیه کرد: با تغذیه مناسب، ورزش، استراحت کافی و مراقبت از سلامت جسمی به سلامت روان خود کمک خواهیم کرد.
این کارشناس مسئول ادامه داد: با دیگران معاشرت و دوستی کنید و برای انجام هر کاری زمان خاص و منظمی داشته باشید و همچنین یاد بگیرید همیشه فرد خونسرد و راحتی باشید. در نهایت اگر دارای توانایی لازم برای تحمل درد و رنج هستید و در موقع لزوم با شهامت و بردباری برخورد می‌کنید و به زندگی و رفاه دیگران علاقه‌مند هستید و در این زمینه فعالیت دارید شما از سلامت روان برخوردار هستید.

پزشکین : از کجا بدانیم مشکل روحی نداریم ؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *