افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

از بین بردن پف چشم

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که صبح ها نصف وزن تان در چشمتان جمع می شود این مطلب به کاهش وزن صبحگاهی شما کمک می کند.

چای یك روش قدیمی برای از بین بردن پف پلك و هاله تیره دور چشم استفاده از چای است. بسیاری از محصولات ضدپف چشم حاوی روغن چای هستند. چای دارای تركیباتی است كه جریان خون را در اطراف چشم افزایش می دهد. برای از بین بردن پف چشم كافی است دو كیسه چای را ۵ دقیقه در آبجوش قرار داده سپس به مدت ۱۰ دقیقه آن را  در یخچال بكذارید تا خنك شود. به پشت بخوابید و كیسه ها را بر روی چشم‌های بسته قرار دهید.در روزهایی كه از كم‌خوابی یا پرخوابی دچار سیاهی یا پف زیر چشم می‌شوید، با این روش چهره طبیعی تان را برگردانید.

eye

پوست خیار خیار سرشار از  ویتامین  Kاست ویتامینی كه جریان خون را فعال می كند. ماسك خیار یكی از سنتی ترین تجویزهای خانگی برای درمان التهابات پوستی است.یكی از دلایل سیاه زیر چشم اختلال در خون رسانی به پوست اطراف چشم است. دو برش دایره‌ای خیار را به مدت ۱۰ دقیقه در یخچال بگذارید ، بعد آنها را برای ۱۰ دقیقه روی چشمهای بسته قرار دهید.

ماساژ چشم خیلی از پف ها،بیحالتی ها، و سیاهی های دور چشم از خستگی ناشی می شود.می توان خستگی چشم‌ها را با چند حركت ساده ورزشی برطرف كرد. جریان خون اطراف چشم، با ماساژ فعال می‌شود. در زمان خستگی و یا هنگام صبح با دو انگشت سبابه  حد فاصل بینی و ابروها را با كمب فشار ماساژ دهید، سپس با سه انگشت به اطراف چشم ضربه بزنید و چند بار این عمل را تكرار كنید.

یخ سرما نیز جریان خون مویرگ‌های زیر چشم را نیز افزایش می دهد. البته باید دقت داشت به همان نسبت كه  اثربخشی یخ سریع است ، دائمی نیست و بیشتر از بیست دقیقه بیشتر طول نمی‌كشد. كمی یخ را در یك كیسه پلاستیكی بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روی زیر چشم هایتان قرار دهید.

محصولات ضدپف چشم برخی محصولات آرایشی به درمان پف زیر چشم كمك می كنند. دقت كنید این قبیل محصولات را از مارك‌های شناخته شده تهیه كنید. محصولاتی مصرف كنید كه در تركیبات آنها از بلوط هندی برای فعال كردن جریان مویرگ ها و محصولاتی از گیاه آرنیكا برای هیدراته كردن و روشن كردن رنگدانه‌های زیر چشم استفاده شده باشد. استفاده از ژلها بخصوص ژل‌های خنك كننده بهتر از كرم‌ها است. بهتر است كرم ضد پف را یك روز قبل از مصرف در یخچال قرار داده سپس به مدت ده دقیقه اطراف چشم‌ها را با آن ماساژ دهید. بهتر است نوع ماساژ به صورت ضربه‌های ملایم از گوشه چشم به سمت بالا و خارج و از گوشه خارجی‌ چشم به سمت بینی صورت گیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *