افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

از بین بردن سیاهی زیر بغل

رهایی از سیاهی آرنج و زیر بغل

یکی از بزرگترین معضلات خانمها سیاه شدن، پوسته دادن آرنج و زیر بغل است،گاهآ درمانهای شیمیایی جوابگوی این مسئله نیستند، ما در اینجا چند روش خانگی برای حل این مشکل ارائه میدهیم…

kj

روش های خانگی برای رفع این سیاهی ها

یکی از راه‌حل‌های طبیعی این است که آب یك لیمو را با مقدار كافی شكر مخلوط كنید تا مخلوط حالت خمیری پیدا كند. بعد این مخلوط را روزانه حدود پنج‌ دقیقه روی آرنج ماساژ دهید. لیمو خاصیت رنگ‌بری دارد و شكر هم سلول‌های مرده سطح پوست را كاملا از بین می‌برد.
روش دیگر استفاده از مخلوط ماست وحناست. به این منظور ماست و حنا را به نسبت یک به دو با هم مخلوط کرده و روی نقاط تیره رنگ آرنج و زانو بمالید
مي‌توان یک برگ آلوئه ورا را از وسط باز کرده و سبزی گیاه را به پوست تیره بمالید. این روش را مرتب به کار بگیرید تا موثر واقع شود.
اما از دلايل تیرگی پوست حساس زير بغل، مي‌توان به استفاده از تيغ خودتراش برای از بین بردن موهای زاید این ناحیه اشاره كرد. بهتر است براي اصلاح موهاي زايد از ساير روش‌ها مانند دستگاه‌هاي اپيليدي استفاده كرد.
براي درمان خانگي تیرگي زیر بغل مي‌توانيد از جوش شیرین استفاده کنید. شما می توانید بعد از حمام كردن، جوش شیرین را به زیر بغل بزنید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه آنجا باقی بگذارید.

” فراموش نکنید که قبل از انجام این کار زیر بغل را کاملا خشک کنید. “

علاوه بر اين سیب‌زمینی و خیار نيز پوست زیر بغل را روشن مي‌كند به اين صورت كه قطعات سیب‌زمینی یا خیار را روی نقاط تیره قرار دهید.
همچنین می‌توانید آب سیب‌زمینی و خیار را مخلوط کنید و با يك دستمال آن را به زير بغل بماليد. يكي ديگر از روش‌هاي رفع تيرگي زير بغل، استفاده منظم از سرکه سیب است. بعد از این‌که سرکه ۱۵ دقیقه روی پوست باقي ماند، آن را با آب بشویید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *