افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اثرات منفی پرخوری بر رابطه جنسی

image_13950219703089

 

دانستنی هایی درباره مطالعات و آزمایشات روی رابطه جنسی و این که بیان کرده اند اثرات منفی پرخوری بر رابطه جنسی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

نتایج پژوهشی که در مجله ی پزشکی به چاپ رسیده است نشان می دهد کاهش کالری های دریافتی باعث لاغری و افزایش میل جنسی می شود. در واقع کنترل کردن اشتها و میل به غذا به افزایش میل جنسی کمک می کند.

محققان دانشگاه لوئیزیان ایالات متحده ی آمریکا به مدت ۲ سال روی ۲۲۰ فرد بررسی کردند. شاخص توده ی بدنی تمام شرکت کننده ها بین ۲۲ و ۲۸ تخمین زده شد. در واقع گروه اول وزنی نرمال و گروه دوم دچار اضافه وزن بودند. در طی این دو سال ۱۴۵ داوطلب رژیم کم کالری را دنبال کردند در حالی که در عادت های غذایی ۷۵ نفر دیگر تغییری ایجاد نشد.

کاهش کالری دریافتی = معاشقه ی بیشتر

محققان روی عادت های غذایی، میزان کالری های دریافتی، کیفیت خواب و دفعات رابطه ی جنسی شرکت کننده ها بررسی هایی انجام دادند. بعد از یک سال محققان تاثیر کاهش جذب کالری در شرکت کننده ها را بررسی کردند.

آن ها مشاهده کردند که میل جنسی افرادی که میزان کالری دریافتی شان را به میزان ۲۵ درصد کاهش داده اند افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این خلق و خوی و سلامتی این افراد نیز با بهبود مواجه بوده است. این نوع رژیم کم کالری همچنین منجر به کاهش ۷.۶ کیلوگرم از وزن شرکت کننده ها شد.

برخلاف انتظار محققان این رژیم غذایی تاثیر منفی روی خواب شرکت کننده ها نداشته است. در عوض میل جنسی، خلق و خوی، وزن و سلامت عمومی شرکت کننده ها بهبود پیدا کرده است. اگر شما نیز می خواهید رژیمی کم کالری را دنبال کنید بهتر است ابتدا با یک متخصص مشورت کنید و در عین حال یادتان باشد که پرخوری مرضی است که مرض ایجاد می کند.

 

پزشکین : اثرات منفی پرخوری بر رابطه جنسی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *