افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آیا میدانید جنین نیز گریه می کند

images

  • باید ببینید تا باور کنید. محققان خیلی اتفاقی و وقتی مادران سیگاری و معتاد به کوکایین را بررسی می‌کردند، این مساله را کشف کردند. فیلم‌های سونوگرافی نشان داد، بعد از ایجاد صدا جلوی شکم مادر باردار، نوزاد از جا می‌پرد، دهانش را باز می‌کند و نفسش می‌رود. حتی لرزیدن چانه هم معلوم است.

 

 بچه دار شدن تجربه شیرینی است؛ اما در دوره بارداری اتفاقات عجیبی در شکم مادر می افتد که شاید همه از آن باخبر نباشند.

شاید دانستن این نکات شما را متعجب یا دست کم سرگرمتان کند:
جنین در شکم مادر گریه می‌کند
باید ببینید تا باور کنید. محققان خیلی اتفاقی و وقتی مادران سیگاری و معتاد به کوکایین را بررسی می‌کردند، این مساله را کشف کردند. فیلم‌های سونوگرافی نشان داد، بعد از ایجاد صدا جلوی شکم مادر باردار، نوزاد از جا می‌پرد، دهانش را باز می‌کند و نفسش می‌رود. حتی لرزیدن چانه هم معلوم است.
لقاح با یکی از صد میلیون اسپرم صورت می‌گیرد
مردها در هر بار ارضاء، حدود صد میلیون اسپرم آزاد می‌کنند، اگرچه منی بعضی از مردها که به طور خاص بارور هستند، می‌تواند حاوی صدها میلیون اسپرم باشد. اما فقط چند صدتا از آن‌ها به تخمک زن می‌رسند. گیرنده‌های خاصی که روی سطح تخمک هستند، کاری می‌کنند که فقط یکی از اسپرم‌ها وارد شود.
بچه‌ها حدود ۱۵ روز جوان‌تر از دوره بارداری هستند
پزشکان از سال ۱۸۳۶ به بعد، اولین روز بارداری را اولین روز بعد از عادت ماهانه خانم‌ها می‌دانند (که به آن سن حاملگی می گویند)، نه وقتی که اسپرم تخمک را بارور می‌کند.

 

منبع : سلامانه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *