افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آنچه در مورد عروق کرونر در قلب نمیدانید

81330988-5982831

یکی از بیماری های قلبی ، بیماری عروق کرونر می باشد جزئیات کامل در مورد اسپاسم کرونر در قلب و علائم آن را بیان می کنیم بخوانید در پست آنچه در مورد عروق کرونر در قلب نمیدانید .

درمورد بیماری عروق کرونر در قلب چه میزان اطلاع دارید و از اسپاسم کرونر در قلب چه می دانید؟ چگونه می توان این مشکل را درمان کرد و از بروز آن پیشگیری کرد این عارضه قلبی چه نشانه ها و علائمی دارد

درد قفسه سینه اگرچه در بیشتر موارد نشانه بیماری عروق کرونر است، اما این درد می‌تواند ناشی از یک بیماری نادر به نام اسپاسم کرونر باشد.

این دو بیماری کاملاً با هم متفاورت هستند هر چند هر دو شرایط باعث بروز آنژین می‌شود. در بیماری عروق کرونر درد، سفتی، سوزش و احساس فشار در قفسه سینه رخ می‌دهد که به خاطر انسداد عمده در یک یا چند سرخرگ است. این علائم در هنگام فعالیت فیزیکی یا بعد از آن رخ می‌دهد.

با این حال اسپاسم کرونر معمولاً در زمان استراحت رخ می‌دهد و می‌تواند فرد را از خواب بیدار کند. در واقع این بیماری مربوط به ساعات خاصی از شبانه روز است، موقتی بوده و می‌تواند باعث ریتم نامنظم قلبی یا حتی مرگ ناگهانی شود. علائم اسپاسم معمولاً کمتر از ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

برای درمان این بیماری پزشک ممکن است داروهایی به نام مهارکننده‌های کانال کلسیم را تجویز نماید که باعث شل شدن عضلات صاف دیواره‌های سرخرگ و تسکین ناراحتی ناشی از آنژین می‌شود.

در برخی موارد ترکیبی از انواع مختلف مهار کننده‌های کانال کلسیم ممکن است مورد نیاز باشد. داروها و دوز آن‌ها برای هر فردی متفاوت است. در برخی موارد داروهای نیتراتی نیز تجویز می‌شود.
اسپاسم عروق کرونر می‌تواند باعث حمله قلبی شود اما بیمارانی که این داروها را دریافت می‌کنند، کمتر در معرض خطر حمله قلبی هستند.

 

پزشکین : آنچه در مورد عروق کرونر در قلب نمیدانید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *