افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آنچه درباره پریود مردانه نمیدانید

60-23418-300x196

همان گونه که زنان دوران قاعدگی و یا همان پریودی در ماه را دارند برخی مردانه نیز این دوران را دارند در این مطلب آنچه درباره پریود مردانه نمیدانید بیان می کنیم و شما را به طور کل آشنا می کنیم با این دوران قاعدگی در مردان .

نتایج به دست آمده از مطالعات اخیر نشان می‌دهند که یک‌چهارم مردان از «پریود مردانه» رنج می‌برند. بر اساس گزارش‌ها، علائم این عارضه شبیه سندرم پیش از قاعدگی است. گرفتگی عضلات، خستگی، افزایش تحریک‌پذیری و ناراحتی از جمله علائم رایج این عارضه هستند. دو سوم از زنانی که شرکای زندگی‌ آنها از پریود مردانه رنج می‌برند، بروز این علائم را تایید کرده‌اند. یک‌پنجم از زنان مورد مطالعه اظهار داشتند که مردان آنها دشواری بیشتری در گذراندن دوره ماهانه خود دارند.
در این مطالعه، ۲۴۱۲ زوج (که نیمی از آنها مرد بودند)، به مدت حداقل ۱۲ ماه تحت نظر قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان دادند که ۲۶ درصد از مردانی که از دوره ماهانه رنج می‌برند، علائمی مشابه قاعدگی دارند. تحریک‌پذیری (۵۶ درصد)، خستگی بیش از حد (۵۱ درصد) و افزایش میل و هوس (۴۷ درصد) از جمله رایج‌ترین علائم مشاهده‌شده در مردان هستند. مردان نیز به گرسنگی مداوم (۴۳ درصد)، ناراحتی (۴۳ درصد) و نفخ (۱۵ درصد) اشاره داشتند.
به علاوه، ۱۲ درصد از مردان اعتراف کردند که نسبت به وزن خود حساسیت بیشتری یافته‌اند. ۵ درصد از مردان معتقد بودند که علائم آنها مشابه علائم قاعدگی در زنان است. بسیاری از زنان نیز اذعان داشتند که شرکای زندگی‌شان به مانند آنها دوره ماهانه دارد.
بر اساس نتایج به دست آمده، مردانی که از عارضه پریود مردانه رنج برده و از این مسئله آگاهی دارند، در مقایسه با مردانی که از وجود چنین عارضه‌ای بی‌خبرند، ماهانه به طور متوسط ۸۱.۵۳ پوند (۱۲۴.۶۲ دلار) صرف خرید مواد غذایی و میان‌وعده‌ها می‌کنند.

 

پزشکین : آنچه درباره پریود مردانه نمیدانید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *