افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آموزش تصویری آرایش چشم

89646a52e4afd8224dc75e2d2a22d339

خیلی از خانم ها به آرایش کردن چشمان خود بسیار علاقمند هستند اما نمیدانند که چگونه در منزل این کار را انجام دهند .امروز قصد داریم به شما آمنوزش مرحله به مرحله آرایش چشم را آموزش دهیم.با ما همراه باشید

خودآرایی چشمها مرحله ۱- ابتدا رنگ مورد نظر سایه را متناسب با رنگ لباس و رنگ چشمهای خود انتخاب کنید. رنگ زمینه برای سایه چشم بهتر است در گوشه چشمها روشن و هرچه به سمت انتهای چشم میرود تیره تر باشد. بهتر است از رنگهای ملایم مثل طلایی و یا نخودی برای سایه گوشه داخلی چشم استفاده کنید. و رنگ سایه مورد نظر را روی آن به صورت زیرسازی کار کنید.

 

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

خودآرایی چشمها مرحله ۲- سایه دودی برای تیره کردن گوشه انتهایی چشم بسیار مناسب است. با استفاده از یک قلم موی سر پهن این سایه را به آرامی از انتها به سمت داخل چشم به صورت علامت ” > ” بمالید. برای انجام این کار دقت لازم داشته باشید چرا که تمییزی کار اهمیت زیادی دارد.

 

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

خودآرایی چشمها مرحله ۳- یک رنگ سایه ملایم متناسب با رنگ اصلی سایه انتخابی انتخاب کنید. در این تصویر چون رنگ سایه اصلی بنفش بوده از رنگ گلبهی مایل به صورتی استفاده شده است. این سایه را به آرامی به قسمت بالایی پلک بمالید. این کار را با ظرافت و دقت انجام دهید تا سایه ها به صورت پودرهای رنگی روی هم دیده نشود. از انتهای خارجی چشم به سمت گوشه داخلی چشم تمام پلک را با این سایه کار کنید. اکنون قلم موی تمییزی بردارید و سایه دودی را به سمت داخل چشم با حرکات ملایم دست محو کنید.

 

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

خودآرایی چشمها مرحله ۴ – با استفاده از یک مداد مشکی نیمه چرب داخل چشم را سیاه کنید. سعی کنید کمی از نوک مداد با پلک بالا هم برخورد داشته باشد تا رنگ مداد در تمام چشم یکنواخت باشد. برای این کار میتوانید بعد از اینکه مداد را با دقت روی پلک داخلی چشم گذاشتید، چشم را ببندید و با ملایمت دستتان را به صورت افقی حرکت دهید.

 

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

خودآرایی چشمها مرحله ۵- با کمک یک قلم موی نازک و سرتخت کمی سایه دودی به زیر چشم بزنید. برای این کار سر قلم مو را کمی به سایه دودی آغشته کنید و با ظرافت از انتهای چشم خط باریکی زیر موژه های پایینی تا انتها ایجاد کنید. و با حرکات ملایم قلم آن را محو کرده و قسمت انتهایی را به سمت سایه دودی بالای چشم محو کنید.

 

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

خودآرایی چشمها مرحله ۶ – اکنون میتوانید ریمل زدن را آغاز کنید. برای زیباتر دیده شدن چشمها میتوانید از مژه های مصنوعی نیز استفاده کنید.

انتخاب نوع آرایش مناسب با چشم

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *