افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آموزش آرایش پلک‌ها

اولیه نكته در مورد سایه چشم است. خیلی‌ از خانم‌ها برای صرفه‌جویی در وقت، از همان رژگونه خود برای سایه‌چشم استفاده می‌كنند ولی این كار اصلاً مناسب نیست، چون رنگ صورتی تیره‌ای كه در تركیب رژگونه‌ها به‌كار می‌رود، برای اطراف چشم در نظر گرفته شده است و نه تنها زیبایی چندانی ایجاد نمی‌كند بلكه برعكس باعث ایجاد حالت خستگی چشم‌ها می‌شود.

اگر می‌خواهید آرایش ساده‌ای داشته باشید و تنها از یك رنگ برای آرایش پلك‌هایتان استفاده كنید، بهتر است از رنگ‌هایی مثل صورتی، قهوه‌ای سوخته و یارنگ بژ ( قهوه‌ای-‌خاكستری) استفاده كنید، این رنگ‌ها به برس زدن اندكی احتیاج دارند و در كوتاه‌ترین زمان می‌توانند زیبایی خاصی به پلك‌ها ببخشند.

خط چشم، دومین كاریست كه برای آرایش چشم‌ها انجام می‌شود. كشیدن خط بر روی نیمی از پلك (بالا یا پایین) بهترین راه برای كوچك جلوه‌دادن چشم‌هاست كه معمولاً‌ با هدف كلی كشیدن خط چشم، مغایرت دارد.

بنابراین برای درشت‌تر جلوه‌دادن چشم‌ها بهتر است از ابتدای خط رویش مژه‌ها تا انتها (بر روی پلك‌ بالا یا پایین و یا هر دو) خط كاملی بكشید یعنی دقیقاً‌ از داخلی‌ترین گوشه چشم تا خارجی‌ترین قسمت آنرا با خط چشم پوشش دهید.

هنگام استفاده از ریمل نیز ابتدا مژه‌های گوشه‌ داخلی چشم را ریمل بكشید و بعد به سمت مژه‌های خارجی پیش بروید.‌

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *