افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آموزش آرایش برای افرادی که پوست تیره دارند

تیره

خانم های عزیز همیشه کرم پودر را قبل از استفاده کردن به روی چانه خودتان تست کنید. هر رنگی با پوست شما هماهنگی بیشتر دارد استفاده نمایید. امروز ما به شما آموزش خواهیم داد که چه کرم پودری را استفاده کنید

افراد که پوست‌ تیره دارند بهتر است از بیس‌ مایع استفاده نمایند مثلا کرم پودر‌های مایع برای یکسان سازی پوست تیره عالی میباشد. کرم پودر را قبل از استفاده کردن به روی چانه خودتان تست کنید. هر رنگی با پوست شما هماهنگی بیشتر دارد استفاده نمایید. اگر هم ترجیح‌ می‌دهید پوستتان را یک درجه روشن تر کنید بهتر است تست کرم پودر در پشت دست خودتان باشد.پودر تکمیلى :حالا از یک پوشانده تکمیلى استفاده کنید که از شید کرم پودرتان یک درجه روشن تر باشد . پنکیک را با فرچه بر روی پوست بزنید.حتی از پودر بچه هم در شرایط اضطراری‌ می‌توان استفاده کرد. البته مواظب باشید که زیاد استفاده کردن از آن باعث سفیدی مصنوعی پوست‌ می‌شود .سعی کنید که همواره طبیعی به نظر برسید .

 

آموزش آرایش افراد تیره پوست

 

رنگدانه‌هاى بیشترى در پوست تیره نسبت به پوست روشن وجود دارد بنابراین باید نحوه آرایش و میکآپ این دو پوست با هم متفاوت باشد . پوست‌هاى تیره معمولا بسیار جذاب و زیبا هستند و با آرایش مناسب بسیار دلفریب به نظر‌ می‌رسند.

آرایش به روی افراد که پوست تیره‌ دارند می‌تواند غلیظت بیشتر آرایش روی پوست‌ روشن باشد به این دلیل با این روش اجزاى صورت بیشتر نمایان میگردد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *