افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آقایان می خواهید جذاب و آراسته باشید بخوانید

  • جذابیت مردان مورد بررسی قرار دادند. یافته‌ها نشان داد زنان بیشتر شیفته مردانی می‌شوند که ته ریش دارند تا مردانی که صورتشان را شش تیغه اصلاح می‌کنند.

 

سال نو نزدیک است و همه از الان برای آن برنامه‌ریزی‌هایی در سر داریم: رفتن به باشگاه، سالم غذا خوردن، پس انداز کردن و یک برنامه منظم برای رعایت نظافت و آراستگی ظاهر. این مورد آخر شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد. اما متاسفانه حقیقت دارد و بعضی از آقایان به آراستگی ظاهرشان اهمیت چندانی نمی‌دهند. مساله‌ای که در خانم‌ها کمتر شاهد آن هستیم.
هدف این مقاله این است که هفت نکته درباره نظافت را به شما یادآوری کند که باید آنها را در اولویت قرار دهید خصوصا طی ماه‌های سرد زمستان که بیشتر اتفاقات داخل محیط‌های بسته مثل خانه یا اداره می‌افتد و ارتباط فیزیکی نزدیک‌تری با دوستان و همکاران‌تان دارید.
چرا آراستگی مهم است؟
دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی، صمیمی‌تر برگزار می‌شوند. این مسئله هم به لحاظ احساسی و هم به لحاظ فیزیکی صحت دارد. افراد معمولا به هم نزدیک‌تر می‌نشینند، و کمتر به صفحه مونیتور یا کاغذ و یا چیزهای دیگر نگاه می‌کنند. در نتیجه در مجموع، زمان و تمایل بیشتری دارند تا به جزئیات ظاهر شما توجه کنند.
به همین خاطر الان بهترین موقع سال برای رفع اشتباهاتی است که در آراستن ظاهر خود مرتکب می‌شوید. اگر مرتکب هر کدام از این اشتباهات می‌شوید، لازم نیست احساس بدی پیدا کنید، تنها کافی است تصمیم بگیرید که دیگر آن اشتباه را انجام ندهید. اکثر آنها نیازهایی هستند که تا بعد از دوران بلوغ به آنها توجه نمی‌شود، بنابراین هیچ یک از ما این شانس را نداریم که عادات خوب را زودتر در خود بسازیم و پرورش دهیم.
۱.ریش و سبیل به هم ریخته
هیچ مشکلی در ارتباط با سبیل زیبا یا ریش پرپشت وجود ندارد، لااقل تا زمانی که در محل کار ایرادی به آن نگیرند. اما اگر هر کدامشان درهم و ژولیده باشد چطور؟
سعی کنید لبه‌های ریش و سبیل خود را هر روز مرتب کنید. حتما می‌دانید مردانی که ریش ندارند اگر یک روز صورتشان را اصلاح نکنند چقدر ژولیده و نامرتب به نظر می‌آیند. این اتفاق برای لبه‌های ریش شما هم می‌افتد.
لازم نیست کار چندان خارق‌العاده ای انجام دهید. فقط کافی است قیچی را بردارید و با کمک یک شانه حالت‌دهنده مناسب، به آرامی لبه‌های موی صورتتان را تمیز کرده و آرایش کنید و طول و کل آن را به شکل مناسبی مثل قبل تنظیم کنید. فرق زیادی بین ریش مدل «چوب-برها» که خیلی فانتزی است با ریش نامرتب جنگل بانان وجود دارد که با آنکه طبیعی‌تر است، جذابیت کمتری دارد.
۲.ته ریش نامرتب
ته ریش خود را با ماشین اصلاح کوتاه می‌کنید؟ بله، مردانی که به ته ریش اهمیت می‌دهند باید بدانند که چطور آن را نگه دارند و به آن برسند. در سال ۲۰۱۲ محققان دانشگاه New South Wales نقش موی صورت را در استنباط و برداشت زنان نسبت به جذابیت مردان مورد بررسی قرار دادند. یافته‌ها نشان داد زنان بیشتر شیفته مردانی می‌شوند که ته ریش دارند تا مردانی که صورتشان را شش تیغه اصلاح می‌کنند.
با این حال، مردانی که این حالت را ترجیح می‌دهند باید بدانند که چطور به آن برسند. برای آنکه ته ریشتان به چشم بیاید، باید آن را با ماشین اصلاح، مرتب کنید. ته ریش داشتن به این معنا نیست که دیگر نیازی به تمیز و تنظیم کردن آن نخواهید داشت. این مسئله ممکن است شما را شلخته و ژولیده نشان دهد. برای آنکه چنین ظاهر نامرتبی نداشته باشید، باید سعی کنید ته ریش‌تان را مرتب نگه دارید. می‌توانید موقع تمیز کردن از شانه‌هایی با دندانه‌های کوتاه یا با محافظ استفاده کنید.
۳.ابروهای ژولیده
ابروها، یکی از مهم‌ترین اجزای صورت شما هستند. انسان‌ها با استفاده از ابروهای خود، حالت‌های مختلفی از خود بروز می‌دهند. یک جفت ابروی تمیز و آراسته و کاملا مجزا از هم شما را به گوینده بهتری تبدیل می‌کند. ابروهای تمیز و مرتب به شما کمک می‌کنند تا نسبت به افرادی که ابروهای به هم ریخته و ژولیده‌ای دارند، واضح‌تر و گشاده‌رو‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. مرتب کردن ابروها در خانه شاید کمی زمان ببرد اما نتایج خوبی خواهد داشت.

 

منبع: الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *