افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آزمایشاتی که مردان حتما باید انجام دهند

1

قابل توجه مردان دو آزمایش هست که برای این که پیشگیری کنید از برخی بیماری ها و یا اگر مشکلی هست زودتر به فکر درمان باشید حتما این آزمایشات را انجام دهید .

رضا ملایری متخصص خون و آنکولوژی با اشاره به اینکه آزمایش در کنار شرح حال و معاینه پزشک می‌تواند برای تشخیص و درمان بیماری‌ها مفید باشد، اظهار کرد: به مردان توصیه می‌شود غیر از انجام آزمایش گلبول قرمز و سفید برای تعیین میزان چربی و قند خون سالی یک بار و برای تشخیص بیماری‌هایی مانند سرطان آزمایش‌های psa یا پروستات را انجام دهند.
ملایری تصریح کرد: به طور کلی آزمایش‌های خوب و مناسب برای بیماری‌های مختلف به ویژه سرطان نداریم. اما بهتر است مردان با انجام دو آزمایش  CBC و psa، شرح حال و معاینه پزشک در درمان به موقع بیماری خود تلاش کنند.
این متخصص داخلی خون و آنکولوژی تأکید کرد: بهتر است به صورت مستمر قند و چربی خون، وزن افراد کنترل و چک شود و توصیه می‌شود برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف کارهایی مانند کاهش وزن، ورزش، استفاده از داروهای ضدچربی خون انجام شود.
وی در پایان گفت: بیشترین بیماری‌های شایع در مردان سرطان معده، روده، ریه، پروستات،‌عارضه‌های جنسی و… است و در صورت مشکوک شدن به نوعی خاص و یا انواع بیماری‌ها باید به متخصصان مراجعه و درمان را آغاز کرد.پس توصیه می‌شود برای اطمینان از سلامتی خود به متخصصان برای معالجه و تنظیم شرح حال و وضعیت خود مراجعه کنید.
پزشکین : آزمایشاتی که مردان حتما باید انجام دهند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *