جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



آبمیوه برای سلامتی و کاهش وزن و لاغری مفید است

 

  • آبمیوه گیر را می توان گران خرید اما بعضی از آنها گران تر هم هستند. مثلاً توانایی سنگ زنی هسته، پوست گیری و دانه شکستن بسیاری از میوه ها را دارند. شما همچنین ممکن است از یک مخلوط کن برای حفظ تفاله های میوه ها و سبزیجات و فیبر آنها استفاده کنید. شما باید دانه هسته و پوست را حذف کنید

 

 

آبمیوه آماده شده برای نوشیدن یک ایده ی خوب است. و راه آسان برای بدست آوردن آبمیوه ها و سبزیجات این است که آنها را برای رژیم غذایی خود مورد استفاده قرار دهید. قبل از شروع چند چیز را برای شما روشن می کنیم.

بزرگترین مزیت نوشیدن آبمیوه:

اگر شما میلی به خوردن میوه ها و سبزیجات ندارید یک راه خوب برای آنها این است که با آبمیوه گیر پیشرفته تان آب آنها را بگیرید و بنوشید. که این کار می تواند کنترل وزن شما را در پی داشته باشد. برای عملی شدن این کار باید حداقل دو تا سه میوه در روز و سه تا چهار وعده کامل سبزیجات در روز مصرف کنید. انتخاب رنگ های مختلف سبزیجات و میوه ها می تواند ترکیبی خوب از ویتامین ها و مواد معدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

فاکتور فیبر:

هنگامی که شما با آبمیوه گیر آب میوه ها و سبزیجات را می گیرید خمیر یا فیبر آنها از دست می رود ولی با یک طرح جالب می توانید آنها را از دست ندهید و هم در میوه ها و سبزیجات صرفه جویی کنید. شما مقداری از خمیر را به آب اضافه کنید و در پخت و پز و طبخ غذا از آنها استفاده کنید. آنها را برای سوپ، برنج و پاستا در نظر بگیرید و برای تقویت وعده های غذایی خود استفاده کنید.

شما نیاز به یک وسیله به نام آبمیوه گیر دارید؟

آبمیوه گیر را می توان گران خرید اما بعضی از آنها گران تر هم هستند. مثلاً توانایی سنگ زنی هسته، پوست گیری و دانه شکستن بسیاری از میوه ها را دارند. شما همچنین ممکن است از یک مخلوط کن برای حفظ تفاله های میوه ها و سبزیجات و فیبر آنها استفاده کنید. شما باید دانه هسته و پوست را حذف کنید. هنگامی که آبمیوه ها آماده شدند بهتر است که در همان روز آن را بنوشید؛ این برای ایمنی مواد غذایی شما است.

کالری آبمیوه:

مقدار کالری در آب بستگی به محتویات آن دارد. شما می توانید با در نظر گرفتن ۴ تا میوه بیشتر کالری را به نوشیدنی خود اضافه کنید. اگر شما از آب سبزیجات که کالری کمتری دارند استفاده کنید یک سیب یا کیوی را برای عطر و طعم نوشیدنی به آن اضافه کنید. حتی شما می توانید با ریختن پروتئین آبمیوه خود را متعادل تر کنید. برخی از منابع خوب مثل شیر، بادام، ماست یونانی، بذر کتان و کره بادام زمینی استفاده کنید. آبمیوه مناسب برای کاهش وزن و پاکی بدن است. آبمیوه یک راه ساده برای از دست دادن وزن اضافی است اما گاهی نتیجه معکوس هم می دهد. زیرا ممکن است همراه با آبمیوه کیک یا شیرینی هم مصرف کنید.

مصرف داروهای تجویزی با آبمیوه:

با پزشک خود قبل از مصرف آبمیوه ها مشورت کنید و از مشکلات بالقوه اجتناب کنید. مثلاً مقدار زیادی از غذاهای سرشار از ویتامین k مانند کلم و اسفناج ممکن است وارفارین خون را نازک تر کند.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)